در پی ثبت پویشی از سوی جمعی از طلاب خواهر برای برگزاری غیرحضوری امتحانات پایانترم، مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران اعلام کرد که آزمونها مطابق برنامه فعلی بهصورت حضوری برگزار خواهد شد.
معاون آموزش حوزههای علمیه خواهران گفت: از آنجا که بستر امتحانات مجازی به سامانه آموزش متصل بوده، فعالیت در بستر اینترنت و فضای مجازی در شرایط کنونی بر خلاف مصالح حوزههای علمیه خواهران است؛ بنابراین امتحانات باقیمانده به صورت «حضوری» برگزار میگردد، ما حوزویان، بیش از هر وقت دیگر میبایست مردم را به وحدت، حضور در صحنه، دایر بودن امور عادی و فعالیتهای روزانه فرا بخوانیم.