نشست مشترک مدیر حوزه علمیه خواهران استان و مدیرکل مرکز خدمات حوزههای علمیه یزد در راستای گسترش تعاملات فیمابین، با هدف همفکری و برنامهریزی برای اجرای برنامه مشترک تجلیل از اساتید مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.
مراسم تجلیل از اساتید مرکز آموزشهای غیرحضوری حوزههای علمیه خواهران با حضورحجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در سالن شهید سلیمانی ستاد مرکز برگزار شد.